vol.9_erő

2009.10.09. 00:48

Visszatért az erőm ezért folytatom írásom. Sajnos egy időre kifogytam az erőből mert a betegség és a sok iromány kiszívta belőlem. De az ERŐ újra velem van most, hála Erőnek. A vasárnapi vacsit én főztem és mivel 5 spontán pajti betoppant így lettünk 14en. egy csepp sem marad a főztömből,  palóclevesemből és a máglyarakásból.

Den Haag ez egyik legszebb hely ahol mostanában voltam, és a leghangulatosabb.Anya meg a Mariann voltam itt látogatóban és együtt megnéztük Hágát is meg a tengerpartot.

A bejegyzés trackback címe:

https://utrechtleuk.blog.hu/api/trackback/id/tr931437935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása