vol.5_új szoba

2009.09.07. 20:48

mijn heel mooi kamer=nagyon szép szobám

És végre beköltöztem az új szobámba!!!! ami óriási és nagyon szép. elég nagy volt most a mozgás a házban, 3-4 szoba cserélt gazdát. ezért szinte az össze bútorom megvan, alig kell valamit vennem.

Ja de az elejéről kezdem:

A hely ahol lakom egy katolikus alapítvány működteti, de valójában az itt lakók működtetik. 3 ház egymás mellett egy sorház sorban :) csak az egyikben van konyha +egy nagy nappali, de pont elég. összesen 13an lakunk itt. Egy német (a tanfolyamról ismerem, rajta keresztül találtam) van és a többiek hollandok mind, akinek van elég türelme lassan beszélni velünk azzal hollandul beszélek. Mindennap más főz és vásárol be, és a vacsora közös általában.

Meg ami még hozzá tarzozik az ittlakáshoz, hogy önkénteskedni kell valamit. Én valószínűleg a smullhuis=VoKü=foodnotbombs -nál fogok, de még nem volt elég bátorság a hollandomban hogy levelet írjak nekik.

szept 25én lesz a STAM weekend amikor is elmegyünk valahová vidékre és ott fogunk megbeszélni mindenféle operatív és jövö felé irányuló terveke és dolgokat. oda nem kötelező de nagyon erőden ajánlott elmenni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://utrechtleuk.blog.hu/api/trackback/id/tr471366834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása